۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۷۵۱۵۹۴
نماینده ولی فقیه در لرستان: 

تاسیس و گسترش حوزه علمیه خواهران از برکات انقلاب است 

تاسیس و گسترش حوزه علمیه خواهران از برکات انقلاب است 
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه تاسیس و گسترش حوزه علمیه خواهران از برکات انقلاب است، گفت: امروز این نهاد دینی و انقلابی در تبیین ارزش ها و ارتقای معنویت نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، شب گذشته در نشست هم اندیشی با نهادهای حوزوی استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حوزه علمیه خواهران در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی یک نهال تازه تاسیس بود و امروز این نهال به یک درخت تنومند و پرثمر تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تاسیس و گسترش حوزه های علمیه به ویژه حوزه های علمیه خواهران از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی به نقش حوزه علمیه در ارتقای معنویت در جامعه اشاره و عنوان کرد: حوزه علمیه کانون پرورش جوانانی انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران طلبه و مبلغ ادامه داد: خواهران طلبه با تبلیغ خود در محافل گوناگون از ارکان نهاد خانواده صیانت و حراست می کنند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در ادامه این جلسه گفت: حوزه‌های علمیه خواهران یک ظرفیت علمی و تربیتی هستندکه می‌توانند در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار باشند.

زیویار بیان کرد: این مراکز علمی رسالت پاسداری از اسلام و مسئولیت مرزبانی فکری در جوامع اسلامی و شیعی را بر عهده دارند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات